KonnecteD jaarverslag 2017 tentoongesteld aan Deventer publiek

Konnected-jaarverslag17-digitaal-page-001

In 2017 heeft KonnecteD zich doorontwikkeld tot een echte sociale onderneming, waarbij ook haar MVO-beleid navolging vindt. KonnecteD staat niet alleen voor het inzetten van mensen, maar wil ook graag een voorbeeld zijn op het gebied van mobiliteit, afvalvermindering en –scheiding en het verminderen van Co2 uitstoot. Konnected zal daarnaast blijvend investeren in werkgeluk!

Het jaarverslag 2017 van KonnecteD is dit jaar te bewonderen in de Stadsetalage, onderdeel van het Stadskantoor. Op zes grote doeken zijn de resultaten van het financieel en sociaal jaarverslag te bewonderen, evenals tien highlights per business unit (Sallcon, Deventer Werktalent en DigiWerkt en tevens KonnecteD). Dit fysieke jaarverslag is onderdeel van de tentoonstelling Kleurrijk Werkgeluk en te zien van maandag 16 april t/m vrijdag 11 mei. Lees hier ons volledige jaarverslag van 2017. Het boekjaar over 2017 is positief afgesloten. Hier kunt u het volledige financieel-economische jaarverslag lezen.

Verhalen over werkgeluk

Daarnaast sieren twaalf portretten van betrokkenen bij KonnecteD de tentoonstelling met hun persoonlijke verhalen over werkgeluk. Lees hun verhalen en vraag jezelf af: waar haal ik mijn werkgeluk uit? Bezichtig daarnaast prachtige kunst met perspectief gemaakt door talentvolle creatieven met een arbeidsbeperking, onze SocialBaubles en de Tijdmachine waarmee u door de geschiedenis, het heden en de toekomst van de sociale werkgelegenheid reist.